Instagram

چهارشنبه، مرداد ۱۹

.


دافنه خود را به شکل درخت غان در آورد . از آن روز این درخت، درخت مورد علاقه آپولون شد. هربار فرهنگ اساطیر را می بندم عبارت به همین سادگی از تونل ذهنی ام می گذرد. دلم می خواهد مامان که با یک درد ساده ی پاشنه، به هم ریخته را تبدیل کنم به گلدان بزرگ قاشقی. بگذارمش کنار اتاق و هی آب بریزم پایش . هروقت جان گرفت بشکنی بزنم و به هیبت مادر گونه اش بازش گردانم. دیروز که او داشت می رفت تهران هم دلم هوای رویاهای اساطیری را کرده بود. دلم می خواست دنیا اینقدر واقعی و خشک نبود و می شد آدم لحظه ای زئوس شود و آقای او را که دارد می رود سفرِ کاری , پاندرئوس بداند. تبدیل به سنگش کند و بگذاردش کنار سنگ چخماق هایی که هفته پیش توسط پاندرئوس , همان آقای او ی سابق , جمع گردیده.
سوال های کارشناسی ارشد را زیر و رو کرده ام. بیشتر سوال ها حول و حوش سینما و تاریخ هنر است. چند دقیقه پیش داشتم مقدمه بر  تئاتر می خواندم. بی آغوش. با حسی سرشار از دلتنگی های گه. آخ که دنیا زیادی واقعی است.



۸ نظر:

گیلدا گفت...

یلدا، کاش همه ی واقعیت ها می شد خواب. و همه ی رویاها واقعیت. ان وقت چه کیفی می دارد زندگی در این سرسرا!

پری سا گفت...

من نمی دونم چرا خوشبختی همیشه انقدر زود مثه استون وقتی درش باز است زود می پرد :(

وااااااای اساطیر و می دونی چرا انقد دوس دارم؟
واسه اینکه با همه ی بی خداییم عاشق خدایانی هستم که حسودی می کنند، عاشق می شوند، خیانت می کنند، انتقام می گیرند، می ترسند... بهتر خدایی می کنند ...

shima گفت...

in farhang asatir che ketabist ? ba moshakhasat benevis lotfan.

Unknown گفت...

shima: فرهنگ اساطیر یونان و رم . ژوئل اسمیت / نشر فرهنگ معاصر

shima گفت...

mamnoon.

ناشناس گفت...

تا حالا آهنگ صبح عید مهران مدیری رو گوش دادی؟ به هیچی ربط نداره، فقط کسی نیست تا بهش بگم که چقدر دارم ازش لذت می برم، دارم گوش می کنم و نمی دونم چی تو من اینقدر پره که نتونم تو خودم نگهش دارم و باید بیرون بریزمش، میدونم نباید پرتش کنم تو فضای بی مرز، چون ممکنه تا پایان دنیا هم حتی به جایی نرسه و این خیلی حیفه. حیفه برای این که شدیدا ً پر از ارزشه،ارزشی که واسه من زیاده،خیلی بیشتر از منه، شاید تو براش جای کافی داشته باشی... بگردی تو نت پیداش می کنی!

Unknown گفت...

ناشناس : ok I'll find it.

ansherli گفت...

آره یلدا جون
نزدیکیم
خیلی خیلی نزدیک
مرسی اومدی